بهترین قیمت تور دبی با قصران گشت

بهترین قیمت تور دبی با قصران گشت
دوشنبه, ۴ تیر ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | 2024-06-24
کد خبر: 248224 |
تاریخ انتشار : ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۴ | منبع: ghasrangasht.com
1088 بازدید
۲
7
ارسال به دوستان
پ

کشور امارات بر خلاف قدمت و تاریخ کمی که دارد توانسته است که در زمینه جذب توریست بسیار موفق و موثرعمل کند.

بهترین قیمت تور دبی با قصران گشت

 شاید بخش عمده‌ای از موفقیت کشور امارات در جذب توریست به دلیل وجود شهر زیبایی به نام دبی می‌باشد. این شهر که به عروس خلیج فارس نیز معروف است سالانه میزبان گردشگران زیادی از اقصی نقاط جهان می‌باشد. شهر دبی برای مردم ایران نیز یکی از شهرهای محبوب به حساب می‌آید و افراد بسیاری مایل به سفر به این شهر هستند اما شاید مهم‌ترین دغدغه آنها هزینه سفر به این شهر باشد.

آنچه که مشخص است این است که هزینه شما از طریق تورهای دبی نسبت به هزینه سفر شخصی کمتر است، اما اینکه بهترین قیمت تور دبی چه قیمتی است و کدام آژانس مسافرتی برای تور دبی بهتر است موضوعی است که ما در این مقاله تحت عنوان بهترین قیمت تور دبی با قصران گشت به آن خواهیم پرداخت. پس اگر شما نیز مایل به کسب اطلاعات در این زمینه هستید و دوست دارید که با کمترین قیمت تور دبی و بهترین آژانس مسافرتی کشور به این شهر سفر کنید. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

شهر دبی

دبی را می‌توان یکی از بهترین و مشهورترین شهرهای عربی دانست که توانسته است در بین گردشگران نامی برای خود دست و پا کند. دبی یکی از ۷ مرکز امیر نشین کشور امارات می‌باشد. این شهر با داشتن مساحتی ۳۹۰ کیلومتر مربعی و جمعیتی بالغ بر ۳ میلیون و چهارصد هزار نفر بعد از ابوظبی دومین شهر بزرگ شهر امارات به حساب می‌آید.

دبی که تقریباً جز شهرهای جوان جهان به حساب می‌آید علی رغم اینکه تاریخ و پیشینه زیادی ندارد توانسته است خود را به عنوان یکی از مشهورترین و ثروتمندترین شهرهای خاورمیانه به جهانیان نشان دهد. هرچند که بخش عمده‌ای از درآمد این شهر حاصل از فروش نفت می‌باشد اما صنعت گردشگری جایگاه بسیار ویژه‌ای در اقتصاد پربار و رو به رشد این کشور دارد. مسئولین این شهر که از آن به عنوان یکی از گرانترین شهرهای جهان یاد می‌شود، با ایجاد خدمات رفاهی و همچنین مکان‌های دیدنی باعث جلب توریست و گردشگران زیادی شده اند.

مکان های دیدنی شهر دبی

همانگونه که در قسمت قبلی مقاله به آن اشاره کردیم شهر دبی دارای مکان‌های دیدنی زیادی می‌باشد که مهمترین آنها عبارتند از:

برج خلیفه

برج خلیفه را که در ۱۶۳ طبقه و با ارتفاعی ۸۳۰ متری ساخته شده است را می‌توانیم بلندترین ساختمان جهان بدانیم. معماری این برج به زیباترین شکل ممکن انجام شده است. شما می‌توانید در طبقات ۱۴۸ و ۱۲۴ این برج با تلسکوپ مناظر فوق العاده‌ای را از شهر تماشا کنید. بلندترین رستوران جهان در طبقه ۱۲۲ این برج قرار دارد ،که شما می‌توانید از غذا خوردن در این رستوران لذت ببرید.

پارک تفریحی دبی

نه تنها از نظر ساختمان‌های آسمان خراش بلکه از مکان های تفریحی نیز شهر دبی توانسته است در سطح استاندارد جهانی عمل کند. یکی از بزرگترین پارک‌های تفریحی جهان که ۱۴۰ هزار متر مربع مساحت دارد در شهر دبی می‌باشد. شما در این پارک که زمینه ملاقات شما با شخصیت‌های کارتونی محبوب مانند باب اسفنجی، آواتار، مارول و بن تن را فراهم کرده است می‌توانید از سینمای چهار بعدی ، خوردن غذا در رستوران‌ها ، خرید در فروشگاه‌ها و تفریحات مورد علاقه خود لذت ببرید.

دبی مال

اگر شما هم از آن دسته از افرادی هستید که به خرید در مراکز خرید بزرگ علاقمند هستید در تور دبی حتماً سری به مرکز خرید دبی مال بزنید.این مرکز خرید از ۱۲۰۰ فروشگاه و ۲۰۰ رستوران و چندین آکواریوم پارک تفریحی موزه و سینما تشکیل شده است. شما می‌توانید علاوه بر خرید لوکس‌ترین کالاها و اجناس جهان در این مرکز خرید از امکانات رفاهی و تفریحی این مرکز خرید نیز استفاده کنید.

جزیره نخل جمیرا

یکی از بزرگترین مجموعه‌های جزایر مصنوعی در جهان جزیره جمیرا می‌باشد. این جزیره همانگونه که از نامش پیداست شکل یک درخت نخل است. شما می‌توانید با وسایل نقلیه متفاوتی مانند قطار و خودرو به دور این جزیره بگردید و از مناطق دیدنی و چشم نواز آن لذت ببرید. این جزیره دارای ویلا‌های شخصی، هتل‌های لوکس، آکواریوم، پارک آبی و رستوران‌های معروفی است که آماده پذیرایی از گردشگران در همه فصول سال می باشد.

گرفتن ویزای دبی

در این قسمت از مقاله و قبل از اینکه به بررسی موضوع بهترین قیمت تور دبی با قصران گشت بپردازیم ابتدا نیاز است که شما اطلاعاتی در مورد اخذ ویزای دبی داشته باشید.

در اکثر موارد ویزای دبی به صورت تور صادر می‌شود و شما حتماً باید از طریق یک موسسه آژانس مسافرتی این کار را انجام دهید. هر چند که شما با ارائه ضمانت نامه یا چک بانکی نیز میتوانید این ویزا را به شکل انفرادی اخذ کنید. مدت زمان ویزای توریستی دبی به شکل انفرادی ده روزه است.

مهمترین مدارکی که شما برای ویزای توریستی دبی احتیاج دارید عبارتند از اسکن پاسپورت شما با حداقل ۷ ماه اعتبار، اسکن عکس سه در چهار با پس زمینه سفید و اسکن صفحه اول شناسنامه متقاضی…. شما با مراجعه به موسسه توریستی قصران گشت می‌توانید برای دریافت سریع‌تر ویزای دبی خود اقدام نمایید.

قیمت تور دبی

قیمت تور دبی برای افرادی که قصد سفر به این شهر را دارند به عوامل مختلفی بستگی دارد. از موثرترین عوامل قیمت تور دبی می‌توان به مدت زمان سفر، تعداد روزهای اقامت در دبی، زمان و فصل سفر به دبی، کیفیت و تعداد ستاره‌های هتل محل اقامت و خدماتی که تور به شما ارائه می‌دهد، نام برد. اما شاید یکی از عمده‌ترین و تاثیرگذارترین عوامل انتخاب آژانس مسافرتی و گردشگری معتبری باشد باشد که شما برای این سفر انتخاب می‌کنید. طبق آخرین تحقیقات به عمل آمده در بین سایت‌ها و آژانس‌های مسافرتی، قصران گشت با کیفیت‌ترین و ارزان‌ترین تورهای دبی را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

آژانس مسافرتی قصران گشت

بدون شک یکی از معتبرترین و معروف‌ترین آژانس‌های مسافرتی برای سفر به دبی و سایر شهرهای جهان آژانس مسافرتی قصران می باشد. قصران گشت با کارشناسان مجرب و کارآزموده آماده ارائه خدمات توریستی به شما می‌باشد. اگر قصد دارید که با نازل‌ترین قیمت به کشورهای دیگر سفر کنید و قیمت نهایی تور دبی را بدانید به سایت قصران گشت مراجعه کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: ۲ میانگین: ۵]
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم افق اقتصادی در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام‌هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
  • لازم به یادآوری است که آی‌پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت‌های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی میباشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نظرتان را بیان کنید

    تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :سمین رمضانی

      پارک تفریحی دبی شدیدا پیشنهاد میشه یکی از بهترین تجربیات من و خانوادم بود

      1. نویسنده :افق اقتصادی

        ممنون که تجربه خودتون رو به اشتراک گذاشتید سیمین جان